13/12 sankta lucia tredje advent Filippa svara -.-

jao pao idag är det lucia och tredje advent maffigt :))
jag ska till frölunda nu och shoppa upp resten av pengarna jag fick av farmor igår köpte jag bland annat en rova svea mössa ;))
kanske blire en adidas tröja idag vem vet?inte jag
sen så ska jag skriva rent berättelsen 68 sidor och jag ska förlänga den great(Y)
nä men det är faktist kulkul.
ska vara med Anna och Pännfaa sen oxå om jag hinner 8D
Filippa undrade om vi kunde göra något men isf får jag skriva berätelsen samtidigt om det är ok?
svara Filippa (aa
men jag ska faktist gå nu så hejhej
och puss puss
glöm ej
FILIPPA SVARA!!-.-

Kommentarer
Postat av: filippa

HAHA .

men då fåår du komma till stan8D ,

2009-12-13 @ 11:13:24
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0