14/12 10 dagar kvar ;)

hejhejhej nu är det bara 10 dagar kvar till julafton (Y)
jag älskar julen den är så härlig och det mesta brukar lösa sig runt jule eftersom man ska vara emd dem man älskar<3
nä inget depritionssnack nu ^^
men igår börja jag skriva rent min berättelse jag försöker förkorta den men jag kommer på nytt att lägga in hela tiden ^^:*
Sen igår så kollade jag på hollyday så jag somna inte förren 12 ;))
sen vakna jag ju innan 6 så jag tror jag kommer somna i skolan idahh.
Fast vi har ju inga vanliga lektioner så jag tror det kommer gå jätte bra :D
är det nån som vet när vi börjar imorgon? för jag ska ju till kuratorn vid 8 men det vill jag inte ifall vi inte börjat då. Gud vilka problemo säger jag bara. NÄÄÄÄÄHÄHÄHÄH hahahahahahha nu är jag kul tycker kent.
men jaah efter skolan ska jag antagligen skriva min betättelse eller nått. 
nu blir nadja nästan sen till skolan för klockan är fem i 8 och vi börjar 10 så hejdå<3
pussar från Köörven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0