17/12 Vandring med klassen,Pizza,Sims (a)

jaah vänenr idag var det vandring :) för det fatta inte ni genom rubriken?haha jaja.
Vi vandra då och så när vi kommit en bit så gick jag med Marcus och Jonathan och såklart var vi sist i ledet(a)
vi gick skit långt bak så vi såg inte äns dem andra. Killarna tyckte det var jätte kul att dra loss istappar. GREAT då slipper man gå snabbt tyckte jag hahah(Y)
Men Magnus var lite sur när vi kom så han tvinga hos att gå först.
Det gick jätte bra i ett tag (Y)
Sen när vi stanna och åt så gjorde Marcus snow slash som blev jätte bra NAAT. haha
Jonathan hade såklart mina vantar hela vägen hem så mina händer blev till istappar .
Men sen så åt Filippa och Jonathan pizza hemma hos Filippa och nadja satt snällt och kolla på utan att brottas med jonathan en ända gång (a) och Filippa frågade inte oss pinsamma grejer heller nejnej
men sen när jag och Jonathan skulle gå hem då så blev det lite seriöst prat så nadja gick till bäcken en stund innan hon gick hem och prata med Agnes förlåt AGDA i telefon.
hihihi vi gillar sims.
vi skickar bilder till varandra nadja tycker det är kul.
jag kanske lägger upp några sen vem vet ^...^
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0