åby badet - vandring 16-17

ja idah bloggar jag för två dagar som ni kanske förstod på rubriken (a)
ja igår så skulle ju jag ,Agnes och Filippa till åby badet och ha lite kul C:
Men problemet vad att agnes var sjuk så hon var hemma:O
jag glömde busskort smart som jag är men Filippus var snäll och betala åt miig :D
men ijf så tog vi bussen men då kom jag på att det var Agnes som visste var vi skulle hoppa av.
Så då tänkte jag att vi skulle hoppa av samtidigt som alex och jonathan j.
Men när vi hoppar av så springer dem där som två små trasdockor. hihihi C:
Men när jag och filippa gick förbi kaphal huset vare jättekul:DD
nadja gick nämligen fram och knacka på fönstret och sen ducka hon så Hon som stod inanför fönnstret såg bara fiippa gå där hahha.
Då ringer vi Jonathan lake eftersom vi inte hitta till åby badet.
Filippa bah:har hon alltid vart så här konstig? 
Jonathan bah: ja
sen så bad jag honom kolla på days of our lives och berätta vad som hände.
Men det gjorde han inte för vi skulle in på åby sen xD.
Just det på vägen in så fasnar så klart nadjas gympapåse i själva den hära grinden som man ska sätta nyklen mot när man ska komma in. Så när nadja ska dra med sig dem så ramlar sakerna ut på golvet (Y)
Sen tappa nadja bort sin nyckel så Filippa och Nadja fick gå ut och be om en ny(I bad handuk) hahahaha.
sen så blev klockan 18.00 och då är jag med Pännfaa och vi går till fritidsgården.
Sen gick jag hem och klädda granen somna klockan 12 och vakna klockan 5. SÅ nadja är LITE trött.

Så nu idag ska jag ut och vandra med klssen så
puss på er så bloggar jag ikväll jag lovar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0