dagen innan julafton daah 23/12

fan va gött med julafton imorgon :))
idahh har jag varit medd folk men mest med Anna och vi satt och prata om hur killar ska vara här har vi en lista(Y)
1. Vara snälla helt enkelt och lyssna när man pratar.
2.Vara gullig en sån som vågar kolla en ljupt in i ögonen och sen kyssa en mjukt
3.Vara samma person även om han är med sina "tuffa" kompisar.
4.han ska vara på äkta.

om du är han... ås fins du inte hahahhaahhahaha nä men söööötnosar vli inte snea nu.

nä va taskig jag är ni kan vara elaka om ni vill;)
 jag ska börja blogga varje dag nu;)
fast kanske inte imorgon men aah (L)

jag tror att jag är lite lycklig
p u s s & k r a m

Kommentarer
Postat av: Anna

några killar kom vi ju på som va så ? ;)

2009-12-24 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0