detta inlägget är bara 90% deprimerande 18/12

heej heej nadja är bara 90% deprimerad.
konstigt bara att den ända jag kunde lita på med allt svek mig. Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna lita på någon igen. Ändå är det jag som mår skit. Du mår bra och har glömt allt ,jag går hos skolkuratorn och ska till ungdomsmotagningen på måndag och jag får magkatar jag få svårt att konsentrera mig. (Jag måste fan byta skola)Ändå är det jag som kämpar för att få dig tbx. Ändå är det jag som gråter mig till sömns varje natt sen den dagen då du lämna mig. Det är den 18 idag vilket betyder 5 månader sedan vi sa föralltid.
nästan 7 månader sedan vi träffades.
nej nu läggerjag av nu är det jullov idag då och snart är det julafton.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: filippa

jag är stolt över dig nadja.

2009-12-20 @ 21:41:32
URL: http://filippaamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0