för det första en aplåd till mig och för det andra god jul. 24/12

ho ho finns det några snälla barn som läser min blogg här?
haha härlih julafton förutom det att jag vakna klockan 4 och fick vänta i 4 timmar så (Y)
men än så länge så har jag fått smink och en digital camera. Den är mörkrosa typ i'm so happy.
Jag har bara öppnat typ 3 presenter än så länge men snart blire mera :))
om typ en halv timme kommer pappas släckt och mamma och mormor och sen går alla från pappas släckt hem utan pappa och farbror theno. Så går vi upp till mamma och är med hennes släckt.

Pappas släckt= Farmor anio, farfar taisto, farbror theno, farbror ari, farbror marco,pappa petri, farbror aris fru siv och bonus dotter emmalin , Marcos fru ulle,Jag,Therse

Mammas släckt=mamma marie,mormor anita,Kusin Sandra,Kusin Andreas,Morbror Tommy och morbror tommys fru carina och så jag och syrran då;)

liten genomgång där ;p jag lägger in sen vad jag har fått.

G O D J U L G O D I N G A R

Kommentarer
Postat av: agnes

hohoho jag är en snäll barne som läser din blogg..



god jul nadjis :) <3

2009-12-24 @ 18:03:12
URL: http://aagnelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0