gå på spa? ja det där nya på åbybadet(Y) 16/12

hej alla som läser min blogg!:D
Idag är det multisportdag och jag och Filippa och Agnes valde åbybadet.
Men inte för att bada utan för att vi ska ´ha spa:D
okej spa kanske är att ta i men vi tar med oss massa saker typ ansiktsmask och sådant mysigt ;))
Jag har tyvär ingen gurka hemma men vi får klara oss ändå typ lerbad?
nä jag skojjah ;)
men jag tar med min morgon rock(a) och 3 handukar (I)
hehe efter skolan vet jag inte riktigt vad jag gör. Har lust att träffa nån jag inte sätt på länge C:
men ikväll ska vi klä granen och det gillaar vi. Förutom faktumet att vi inte köpte en rosa.
Medans jag sörjer den rosa granen kan ni göra något annat så länge (Y)
Om agnes läser så kommer hon skratta nu..... MONTIMER :O:D
hahaha ibland har man kul (y)
för er som inte fatta så spela jag sims igår så jag känner mig lite övercool 8D
Syrran har lämnat byggnaden.
"nadja dansar en seger dans" hhahaha.
men pussar till er så ses vi<3

Kommentarer
Postat av: filippa

HHSAAHAHAAHAAHAHA NADJA BLI INTE RÄDD NU MEN JAG KROCKADE MED EN CYKLIST OCH JAG ÄR SNURRIG.

2009-12-16 @ 14:15:22
URL: http://filippaamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0