hejhopp fritidsgården nu och det är lov (a)

JAAH nu ska nadja gå hem till mamma för att platta håret då men man tvivlar ju på att det kommer funka då ;p
men fritidsgården kommer nog bli kul bara det att inte jag är hungrig jag är mer hottegris just nu så jag satt och knapra på pepparkakor.
Vi har köpt en bas oxå dem är faktist snögg(H)Synd att pappa sålde sin föraa. Han köpte den för typ 5000 och säljer den för 2500 bajs på pappa(den som var så vit och fin)
jaja men nu har vi en som går från svart i kanterna till grå i mitten.
Så Agnes och filippa vi kan öva hos mig till konserten för vi ska avara med
sådeså;))
jaja nu ska jag gå ska bara berätta en sak om dagen.....
Det är jul lov :D och jag ramlade:((
det blev två.
men jag slutar skriva ändå.
det rimma.
nej säriöst nu slutar jag
pussar på er

Kommentarer
Postat av: agnes

JAG får ju inte alls vara med

hahaha, men jag kommer LYSSSSNNAAA på er;d

2009-12-19 @ 10:11:21
URL: http://aagnelicious.blogg.se/
Postat av: filippa

MEN AGNES , HAHHAHA KAN MAN INTE VARA MED EN DÅ :@? :D

HAHA OKEJ NADJA HADE VI BESTÄMT ATT VI ENS SKULLE VARA MED SÖTNOS ? :D<3

2009-12-19 @ 20:16:11
URL: http://filippaamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0