hojhoj Dygna CHECK vakna CHECK nästa uppdrag frölundatorg 30/12

hejhej igår så dygnade nadja och filippa vi hade kulkul och vi prata om typ allt + att vi chattade med folk som måste tyckt att vi var helt bänga i bollen. Nadja har köpt 2 stora fantor 8D haha men inte slut än ;)))
så kladdade vi på folk i skolkata logen typ skrev saker över dem och målade så dem blev gröna i ansiktet. Bodil är från en annan planet:DD
haha men sen så börja jag typ yra så som jag typ alltid gör på kvällarna jag låg och tänkte på ett vänner avnitt ajhahaha ni vet det när rachel dejtar danny och han och hans syster har ett "tajt" förhållande om ni fattar hihi C:
days funka inte idag :OOOOO det blev svart på skärmen och jag höll på att svimma av typ men jag överlevde och det som inte dödar om gör oss starkare men det var på håretr.
jjajaj jag ska snart till frölunda
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0