Lite små deprimerad :(( 1/12

hejjjsan (:nu är det fan jul snart :O
men aah idag hade jag inte gjort mig iårdning förren 4 då träffa jag Agnes :D
men vi sågs bara en pyttestund för sen skulle vi båda äta.
Egentligen så skulle jag ha pluggat idah men det orkade jag inte.
Så hallå matteprov som jag inte övat på en ända gång imorgon .
men det ska nog gå bra jag får väl sitta med boken framför tv:n när ugly betty och desperate howswifes.

men en ny Nadja från och med idag men om jag inte kan glömma nu så får jag börja 2010
utan hopp om att få tillbaka min bästa vän.
Jag trodde fel jag trodde på en lögn som var så vacker att jag trodde den var sann.
Men hur du kände för mig kommer jag nog aldrig få veta.
Du är ändå den som vet mest om mig för jag bara sa allt till dig och det var enkelt det kändes som att det skulle vara vi
men två mäniskor är så olika men du är en bra mäniska och den som får upptecka det är en lycklig människa.
För människan som fick upptecka det hon var lycklig. Hon var......

Jag är inte en person som har svårt för att prata när jag är ensam med någon
men när jag var med dig fick jag tunghäfta.
Jag skämdes över att prata med dig.
Fattar du hur konstigt det låter med dig prata jag med mest men nu vågar jag inte.
Men trots allt så om något alvarligt händer mig eller dig då kommer jag gå till dig.
Inerst inne vet du att du kan smsa 12 på natten och jag är hos dig inom en minut.
Jag går vidare men du ska veta att om du vill ta tillbaka mig igen.
Då kommer jag derekt för då kan jag finna sann lycka igen.
Bara ljug inte tror du eller inte.
Sanning nu tänker du hålla föralltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0