OMG NI FATTAR INTE VAD SOM HÄNT:O

jag såg på bio med mamma anika och my mathilda;)))
vi såg på old dogs då den hära men killen som sitter i en apas knä jag skratta som fna typ.
När det kom in en so m sa åt oss att stänga av mobilerna och sa vad utgångarna var och sånt så fick jag host atack och alla bara kollapå mig och trodd ejag gjorde det för jag tyckte han var tröööök hahah.
men nu sitter jag hemma med mathilda på mitt rum medans dem vuxna festar för fullt:Onä skoja för halvt heheh.
men just nu har jag inget att säga

ingen läser bloggen längre jag tror att jag ska sluta:((
p u s s

Kommentarer
Postat av: filippis

NADJA DU SLUTAR INTE BLOGGA.

2009-12-29 @ 12:22:29
URL: http://agnesochfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0