rawwr vi är katter?eller katter kan ju dygna just det :D

jja rubriken är sann vi kunde inte dygna.
innan allt hände tyckte jag det var kul att vara katt så jag kröp omgring på golvet i faldermus öron ;))
Men jag blev typ helt konstig på kvällen asså jag låg med öppna ögon
så typ frömde jag fast jag inte sov ://
asså kolla här nu tar vi det från början.


Det var en fredagsmorgon och Nadja gick upp klockan 6 efterson det var skola idag och hon började 8.
hon kom i tid till skolan för att hinna med spanskan.
hon kommer lite försent men det gör inget tycker hon.
När spanska läraren Claudia säger till nadja att hon borde jobba hårdare så
lyssnar inte Nadja utan hjälper pännfiis med en tekning av rumpor.
dagen flött på och äntligen var det kväll och Filippa och Agnes skulle "ligga över" hos nadja.
Dem hade bestämmt att dem skulle dygna och trodde faktist att dem skulle klara det.
Så senare kollade dem på en film från när nadja gick i 4:an och den kulkul tyckte Filippa och Agnes.
Men senare på kvällen  så svarade nadja lite konstigt på alla frågor.
nu efteråt så misstänkte nadja själv att hon sov med öppna ögon för det har hon gjort förrut.
Nadja brukar ofta prata i sömnen men hon vet änu inte och Agnes och Filippa hört nått.
men tbx till historien.
Nadja sommna och efter ett tag gjorde även Agnes och filippa det oxå ;))
så börja dem nästa en aning lyckligare.
Dem hade lyckats klämma in tjejsnack oxå så badja grätt en skvätt efter att dem gått menmen nu
sk nadja få 1000 spänn att shoppa för så hon är inte bitt´ter god morgon och god natt om vi inte
pratas vid idag

i now U love me
XOXO //gossip girl

Kommentarer
Postat av: filippa

HAHAHAHHAHHA HETASTE KATTEN :D .

MEN HALLÅ . JAG KUNDE DYGNAT MEN DET ÄR INTE KUUL ATT DYGNA SJÄLV ;OO

ERAT FEL SÖMNTUTOR :@.

finfin film :'D <3



älskar er

2009-12-05 @ 15:53:03
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0