viktiga uppdateringar nedanför ;)

jaa okejj senaste inlägget slutade med. hoppas nadja bloggar mer så för mina kanske 3 läsare?:S(kommentera om ni läser annars slutar jag no´g blogga snart) så kommer jag att skärpa mig lite.
jag skrattar åt min berättelse.

LInus:bara för att du har typ väldens mest underbara flickvän.
Jakob: jag vet(tar en näve ostbågar)men jag är inte den ända med flick vän.
Adam: hon är det bästa som hänt mig. men en annan här har ju någon på G
Lukas:vi är inte äns ihop än.

senare är det bara Linus och Lukas.

Linus : jag tror jag är kär i Agda
Lukas: men det är ju Jakobs flickvän , det funkar ju inte
Linus:  jag vet kärlek suger
Lukas: jag vet "suck"
Linus:  har sucken något att göra med tjejen du inte är ihop med "ÄN"
Lukas: detta är ingen killkväll detta är en tjejkväll. vi har bara pratat om kärlek ska vi inte göra ansiktsmask oxå?
Linus: att jag gör ansisktmask har inte hit att göra



hahaha jag gjorde lite ändrigar men wtf.
jaja nu så ska jag snart kolla på film med filip och jesper.
bara så alla vet så är nadja "inte" rädd för skräck filmer.
julafton i övermorgon visst är det underbart att säga?

nä nu ska jag skriva på min bärättelse.

pussar till er och kanske mer än så:*//Nadja the one that doesent think it's creapy whit scary movies

Kommentarer
Postat av: agnes

hahahaha.

nadja jag älskar din berättelse ( även fast det jag älskar mest inte var sant )

men sluta inte blogga, börja bloggga mer istället ;)



loveu

2009-12-22 @ 20:23:42
URL: http://aagnelicious.blogg.se/
Postat av: anna

du är absolut inte rädd för skräckfilmer. nejdå :)<3

2009-12-23 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0