12/11 Cha Cha på er sööta :*

idag såvare skola som vanligt (:
alla var ju underbara då puss på er:*
skit kul på gympan(jagvarintemed)
att se er köra judo jag lägger upp filmerna sen på min och "Agdas" youtube(a)
(blondandhot2)
sen så kasta ju lake, Marcus ,Jesper och Liam våta papper på oss tack killar
och bara så ni vet så är jag stark och snabb och kan karate Rawwr.
efter skolan vare Agnes och vi hade damp kul och försökte göra äppelmartini
obs inte mycket alkohol ^^
men socker på kanterna man botten upp.
sen så chatta vi ju med peddosar skkit kul asså.
till en vi bara ska dra nu...
han bahh NEEJ
vi bah ... dig i kuken
Asså ibland är man ju bästast(Y)
sen så hoppas jag att Agnes kan följa med mig till pizzan.
Senare ska jag träffa FIllllippppaaa finaste:*
Älskar dig bejbyyh.
ska skriva lite på min berättelse oxå just nu är man på sida 20 dåe(aa
så nu ska jag skriva klart sidan
pözz pözz gullegrisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0