12/11 detta hände på kvällen

jja det blev ner till pizzan med Filippa Agda och bengtson
menmen det var massa roligt folk där :))
men det sluta med mig jonathan Lake Agnes och danjel hemma hos mig då dah.
Vi blanda lite fler drinkar då fast med monster lakristabletter och äpplejuice.
Det smakade vin tyckte agnes men det tycker hon om allt jag blandar så (yy.
nu så ska jag adda en liten peddofil och ha lite kul med honom (jag inser hur fel det låter).
(han är bara arton)(alså byxmyndig)(det hör inte hit)(han är ful).
jaa men nu är det att skriva svenska berättelsen och datan och läxor som väntar fram
till ca 12.
jag ska blogga imorgon oxå det lovar jag :*.
fats mera kommentarer hoppas vi på :*
aja mycket att göra lite att säga.
puss från eran Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0