21/11 partaj partaj eller nått grrrrrrrr valrosss

shhhho shho
idag så vare skit kul på kvällen .
det var jag Ebba Anna och Alicia.
Först kollade vi på en film dåe med en grymt sexxy dude med ett sexxy smile
sen körde vi att vi skulle gå som t.ex bögar, rapare , småflickor , varossar, tigrar,
och många fler ;;) så dansa vi och vissa satt på t0a och läste (Y) hehe
så prata vi oxååå ehhe bästa kvällen ;D
sen skulle  Alicia och Anna hem såvare jag och Ebba kvar<3
sen hörde vi att nån ropa mitt namn baah shhhhet :OO
det var jesper och marcus
vi hade trevligt :)
sen åkte Ebba hem och även jag skulle dra mig hemmåt
men ickkkke
för nadja smyger ut ...
puss mer i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0