22/11 gt med Jonte (:

hej hopp gummi ... kropp heheh nä snopp
jja idag så sålde man gt med jonte dåe(Y)
bara det att jag fick vänta en halv timme för att han är långsam.
men alla vet ju hur han är :)).
men Jonathan hade ju 39 graders feber
jag bahh ämm varför är du här då
han bahh hade kust
jag OKiii :S
hehee nä men jag har ute gångs förbud idag :((
men det hör inte hit.
men jag tänkte följa med Jonte hemm och hälsa på hans snälla mamma<3
men han tycker att hon är  SÅÅ pinsam .
men jag kanske smiter ut ikväll och träffar han om han blir bättre(Y)
så jag får lyssna på det skämmiga som hans mamma ska berätta mohaha<3:Pp
tjjo vaah det nått mer?
haha ja han hosta på mig så jag kan bli sjuk för jag är på gränsen och orkar inte vara halv sjuk :S
så vill jag ju se days hahahhahahaha
aa men nu sitter jag vid datorn och kommer antagligen göra det ett tag.
utegångsförbud som jag sa innan ;P
läs förra inlägget om ni vill veta varför 8D
jag har saknat dig bästa vän
och lär få göra det ett tag till
men bara bra saker är värda att vänta på
så jag väntar
pussar från eran nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0