29/11-30/11 bättre sent en aldrig

hej bloggen :D
jag glömde göra ett inlägg igår(29/11) så jag gör ett nu (Y)
yesyes igår varre först att sälja gt och man fick ju ihop typ 200 8D
nä men det blir typ inte till mig för jag ska köpa julklappar till my famely :''D
sen så efterson jag varit SÅÅ snäll så fick jag gå till Agnes i två timmar.
men utegångsförbudet gäller ändå idag så (NN)
nä men vi hade värsat kulkul dagen och vi skulle göra en smink skola som
blev lite fail xD. så kolla om du vill sminka dig som fjortis eller om du vill se nadja ramla med kameran i handen
eller nått liknande hehe vardags händelsser ;)). Nä men sen så hörde vi ett ljud och då tyckte jag att det lät som att vi var med i en skräck film.
Då var jag tvungen att täcka för Agnes docka gör annars hade den atacerat mig :O men sen så var kudden jag lagt över dockan borta :O
ni kanske misstänker Agnes och nu när ni säger det så gör jag oxå de.
sen gick allt söndet typ kameran datan O.o
menmen så köpte vi godis ;''D fast när jag kom hemm orkade jag inte äta godis så aah.
'men jag har färgat håret brunt det ser si sådär ut men ingen får mobba mig okej?
jaja men idag (30/11) så är det skola då och det ska bli kul på musiken tycker nadja (a)
nä men nu måste nadja sluta skriva om hon ska hinna göra sig iårdnind .
hallå klockan var likson 5.50 när hon vakna typ . daah
puzzzzi ;) från nadjissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0