Hejjsan på er :) 15/11

Idag är det söndag och Nadja ska sälja gt. Skkit skoj om man pratar tvärtomspråket ^^
Agnes ska sova här idag och det låter ju bra eller hur?
det blev nämligen inget igår för filippa gick och blev skuk.
Jag själv var inte hemma förren halv 10 så jag träffade Agnes en stund och sen vare bara att skriva berättelsen till 12.
Man skulle ju sluta skriva när det var som bäst sa han.
Jag funderar på att sluta berättelsen med.
Vi ska vara vänner föralltid och inte reskera vänskapen genom att bli kära.
Både Nelly och Lukas känner hur det bubblar till i magen.
Fan jag är kär.
Eller så slutar vi den som det kommer sluta i verkligheten.
Lukas hittar en ny.
Nelly tänker på lukas hela livet och går aldrig virare.
Sen efter 10 år så möts dem igen och allt börjar om.

Nä nu ska vi inte prata om min berättelse ^^

Agnes ska sova här som sagt :D fast hon har träning till 3 :O
så jag hoppas kunna träffa min anna panna:D
vi får väl se:P
jag bloggar mer ikväll

hoppas vi ses (Y)
bye bye bloggen

K.O.M.M.E.N.T.E.R.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0