hejsvejjss :) 13/11

idah så har det varit skola som vanligt bara att det var fredag den 13;O.
Fast det är faktist min tur dag(Y)
vi börja med spanska och jag och pännfiis har bestämmt att vi ska börja i svengelska(kanske)
våran spanska lärare är så hola me llamo mal(hej jag heter dålig)
Estupendo (yy
sen vare slöjd och fan vaah mycket jag fick gjort.
Sen vare lunch rast men icke sa nicke att nadja han äta då D:
och klart så kommer nadja försent till musiken och får inte komma in menmen
sen vardet No prov .
ojj förlåt läxförhör. Det var fanimej omöjligt.
mmen nu sitter jag här och ska åka till alingsås och träffa kussen min
dessutom längtar jag till kvällen med Agda åå Felicia
sidan 23 nu i svenska läxan nu xD vet att ni vill läsa(a)
men jag kanske bloggar mera senare 
bye bye LOSERS
(ni är inte losers om ni kommenterar 8D) 

Kommentarer
Postat av: marcus

haha jag håller med våran spanska lärare suger:P<3

2009-11-13 @ 17:34:25
Postat av: marcus

håller med våra sp lärare suger:o<33

2009-11-13 @ 17:35:51
URL: http://daysofnadja.blogg.se/
Postat av: filippa

HAHA .

JAG VIILLL VILL LÄÄÄSA:D

OCH JaG LÄNGTAR:d<3

2009-11-13 @ 21:29:03
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0