jul snart eller nått 28/11

jaah idag har varit en dag där man vandrat runt i afärer och sånt.
hade varit ok om jag slapp då med min familj menmen.
vi köpte faktist lite jul saker och jag kanske ska få ha en egen gran på mitt rum.det kommer bli fett najs
för isf så ska jag typ hänga upp rosa och smink och parfymer och kläderna jag ska ha på julafton.
heheh här startar man trender :p
nää men  jag vill ha en ROSA gran men nejnej för mamma tycker det ska vara rött och guld.
samma historia med samma slut.
nu ska jag ändra på det tycker jag själv.
nödvändigt att prata om det när det är den 28:nde?
nej för på söndag är det första advent.
jag har utegångsförbud på första advent :O bajjs
men idah är det den 28 det betyder att jag inte ska säga namnet på hela dagen
jag har nästan klarat det
sagt  det under 10 gånger.
hahah till mig och min familj heheh
undra hur det går för Anna?
men det är idag allting brukar bli sämmre oxå
så jag ska inte prata med honom på hela dage heller
nä men nu ska jag umgås med vänner
då tänker ni hade inte hon utegångsförbud?
 då säger jag inte från rachel , ross , chandler , Joey , monica och pheobe
jaja bloggen vi ses imorgon
marry christmas iförväg
pussar från eran bejbyy nadja

Kommentarer
Postat av: filippa

ditt utegångsförbuud borde få ta slut:@.

2009-11-28 @ 22:45:38
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0