Nadja är inte krry :( 17/11

jja vaah ska man säga.
Jag är sjuk mår typ illa ochh magkatar på köpet(N)
är skkit trött så ska gå och lägga mig efter inlägget.
Visst är det konstigt att när man är sjuk proppar man i sig massa men man går ändå ner i vikt.
Fast man ska ju inte klaga för nått bra men ville bara påpeka det.
Idag har vi typ ingen mat hemma så jag går antagligen upp några kiloi :O
nä men vi får se.
imorgon är det den 18.
shhet vaah tiden gåttt.
imorgon är det 2 månadersen han sa föralltid och en sen han sa va ska vara vänner men inte bäst så vi får se hur det går imorgon.
shho shho nu gick nadja och kräktes men jag tycker det är tråkigt så jag ska inte kräkas mer idag
kommentera den stakars sjuklingen
cha cha

Kommentarer
Postat av: filippa

vii är sjuka tillsammans :( <3.

om jag letar efter dig i mon & inte hittar dig vet jag vart du är<3



kryyyaaaaa älsk<3

2009-11-17 @ 11:50:05
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0