Nadja leker lydig :d 26/11

nadja lovade filippa att blogga så hon skriver ett kort kort inlägg nuuu:)
jjja det skola
ÖVERASKNING :DDD
eller not. Men aa.
Hände typ inte så mkt vad jag minns förrutom skolkuraton då och att jag och Agnes ska gå på parterapi då men   ;)).
shho sen efter skolanb var man med Filippppppuuuuuusss och det var trevligt tyckte nadja.
fast filippa ville inte se en film där nadja försöker snickra och istället slippar med en skryvmäjjjssäääl.
men filippa får ju tycka som filipppa vill tycka tycker Filippa men det tycker inte nadja hon tycker att filippa borde tycka så som nadja tycker. För då tycker båda likadant (YY)
toppen.
men vi satt och prata om gamla minnen och så(yy
men nu ska jag gå och kolla på vänner
om ni inte vet vilka det är så förklarar jag nu.

Monica: hon är beroende av aatt ha det rent älskar att städa , laga mat och att vinna :)
Chandler: är ihop med monica. drar allltid skämt. som är sådär kuldåliga. älskar(L)
phebbs:kan inte stav hennes namn ^^. hon är konstig konstig men kulkul.
Joey:gullig kvinnokarl :DD helt puckad och skådespelare i days där han är dr drake ramory som ligger i koma efter att ha ramlat ner i en jiss men han vakknar snart upp fast med jessica lockhards hjärna. spännande tycker vi (jag och min katt)
Rachel: typ shopping beroende, är IBLAND ihop med ross och har en dotter som heter Emma
Ross. är IBLAND ihop med rachel kan prata skit kul när han säger t.ex we were on a break, iam fine eller tlip it.
Nadja: är en blandning hon älskar att vinna hon drar konstiga skämt lite konstig men kulkul helt puckat days fannn(a) ibland shoppingberoende och kan prata skit kul när t.ex härmar folk i vänner eller days


vilken är favosen?vem äru mest lik?
 Monica?Chandler?Phebbs?joey?Rachel?Ross?


kommentera

Kommentarer
Postat av: filippa

MOHHAHAHAH :'D .

HAHHAA

nej men du vet hur jag är när man kommer in i ngt samtalsämne ^^ i cant help it<3 ,

sorry gmn <3 . hahah .nej men jag vill inte se när du pinsamar ut dig som du aldrig gör HOOOOST .

ahhahahaha ,

förlåt

puusssiiisar

2009-11-26 @ 19:17:24
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/
Postat av: filippa

förresten

min favorit fanns inte med men du vet ju lika väl som jag att det är NADJA <3

2009-11-26 @ 19:19:00
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0