shho shho sjuk igen 18/11

hamina hamina jag orkar inte vara sjuk jag vill vara i skolan .
Det är den 18. den 18 är dagen då det brukar bli lite bättre.
det brukar vara du som tar steget men det kanske är min tur?
något bra ska hända idag det är bestämmt.
jag kanske tillochmed ber dig läsa texten?
jaja nu ska vi vara posetiva jag får se filmen idag istället ´så jag slipper
vänta med spänning för days avnittet.
vem försöker jag lura det är klart jag väntar med spänning.
igår så somna jag med ansiktet i skrivhäftet(Y)
sidan 35 nu :)
nått mer?
jo jag skulle vilja baka nått men har inga resept nån som kan skicka?(a)
shhom shhom nu ska jag kolla på filmen
jag uppdaterar senare idag
pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0