sjuk för er som inte fattat :P 17/11

jag vet att jag är lite överuppdaterad men så är dte när man är sjuk.
När jag gick upp ur badet förrut så typ börja allt snurra och jag typ såg bilder i huvudet det var skit äklligt
jag minndes just det som ni gissar att jag minns.
menmen då kan jag ju skriva bättre(Y)
mamma är nere i handlan och hyr film åt moii.
kulkul men jag kom att tänka på att jag ska visa min berättelse för någon och liselott väljer vem :O
jag måste berätta att dne är extremt privat.
kanske jag kan fråga om Agnes elelr Filippa kan läsa den ? :)
Filippa har inte läst den på länge nu.
jag är på sidan 34 :§§
hon har bara läst till typ 22?
shosho  vad trevligt att jag babblar på om min berättelse vaah?:P
nä men jag vet inte vad jag ska babbla om annars förutom att jag och filippa
ska skriva ett nytt "vanner" avnitt.
Det är faktist inte omöjligt att vara bra kompisar efter skolan.
Mamma har än kvar sina från när hon var 15 eller 16.
när hon berättar kan jag inte låta bli att tänka på
att byta ut hennes vänner mot mina.
Alla var kära i alla och dem sov över typ varje natt.
ibland sov några hos mamma fast hon jobbade natt och sånna saker.
så kom såklart min mormor hem när dem låg där heheh.
så åkte dem till ashims badet tsm.
En av mammas kompisar blev jätte lätt rosa så han satt med handuken över huvudet heheh.
Gömde jag berätta att min pappa var en av människorna?
tänk att vara kär i sin kompis. Jag kanske inte är så olik mina föräldrar.
Eller jo. För när jag gifter mig ska det vara föralltid.
För när jag hör ett föralltid kommer jag kämpa.
okejj nu ska jag inte deppa
hej då bloggen
messa mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0