skepp och hojj elelr gris och hojj :S? 27/11

jaah idag när vi skulle till slöjden hände en sak.
Det stank eller som magnus säger det dofta.
eller magnus sa kanske något annat :S?
aja men då "Doftade" det ifrån NO salen och suprizze.
där var Magnus och en dödgris.
lite vanliga grejjsor bara.
fast det stank bokstavligen SKIT men aja.
så vare slöjd då och vi hade Barra hon där som tycker jag är busig ;))
hahah hon skulle hjälpa Filippa så förstörde hon och spillde blod på (Y)
sen jonathan J som gjorde jaa vad det nu var.
sen så skämde ju Jimmy ut sig med en nål nära en barra hehe:*
sen så gick vi ju till NO:n senare på dagen så alla.
magus en död gris tarmar och lungor VARFÖR?
vi fick reda på hur man dödar en gris och en mus.
tack magnus.
eller inte. jag tror jag ska kalla dig Malvin.
Nadja???
nån som känner igen? ah magnus är ju som han är han vill tydligen mitt bästa som han sa idag men be posetiv girls and boys
KVInna eller man eller pankaka bara lyssna.
sen så som alla vet så har jag ju utegångsförbud så idag fick jag faktist gå med på min syrras klass som årnde ett disco för 2-4:an så jaah.
där var jag och festa med 8 åringar(Y)
men det var typ tryckar tävling och några var så söta jag bara till min syrra åhh putti nutti.
så har jag fått reda på vilka som är 4Ä:s kärleks par.
typ days of eklanda i miniatyr. Fast inte lika bra ;));P
men der var faktist kul att skämma ut sin syrra:D
nu orkar jag inte blogga för jag har tröök
dålig anledning?
det tycker jag oxå men jag har inget att prata om så
PUSSAR //Nadjjisen ;))

Kommentarer
Postat av: filippa

HAHHAHAHAA GUUUD JAG VIISSTE INTE VART JAG SKULLE TA VÄGEN PÅ SLÖJDEN s: AHHH . HON BARA NEJ NEJ NU GÖR VI INTE SOM JENNY SÄGER:@ HON BARA NEJ MEN VI GJORDE INTE FELJAG BARA NEJJJ UTAN DU GJORDE FEL .

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAA

GRETA DEN DÖDA:( . HAHAHAA WE GONNA MISS U



AWWWWWWW VAD GULLGULL ^^ <3

PUSS

2009-11-27 @ 21:07:54
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0