fritidsgården och folket där (Y)12/2

yesyes jag har lov nu ;).
Den är så jävla skönt ska jag säga er ;D.
Så igår så blev det fritidsgården med en himla massa folk.
I början vardet sådär halvkul men sen blev det as kul ;))))
Vi körde sanning eller konka spelet som jag köpte på raglady.
Fan va kul vi hade. Dem andra fick ju skicka sms på min telefon 3 gg till vem dem ville osså fick dem skriva vad dem ville. Så Ali tror att jag är kåt i honom och josh tror att vi ska mysa klockan 11.30.
PENNFISS SPRANG NER TILL PIZZAN OCH FRÅGA OM HON FICK LÅNA EN ISBIT.
MEN DEM HADE INGEN HAHAHAH och Anna skulle bestämma vem av alla hon trodde skulle hamna i fängelse och gissa vem hon valde ? hahah jo jag såklart och där satt 4 killar och undra varför dem inte var coola nog. hahahah ja.....hahahahahahhah...ja..hah.....nä nu vare inte roligt längre...hahahah...jo.
En så blev det SINGSTAR och gud va bra ni killar är asså jag tror att det var jimmy och niklas som hördes mest asså. Ja folk lyckad kväll.
jag bloggar mera sedan
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0