John Eng?John Sve?doktorn,förlunda och kläder





Ja skolan var faktiskt kul idag.
Matten var ahh matte fast jag prata lite smått med jonte och philip.
Sen vare engelska och vi hade en vikarie som hette John eng.
Han tyckte jag var lite stökig bara för att jag sjöng med ett papper på huvudet :''D
kanske gjorde jag nått annat fel?aah vem vet.
Sen vare svenska och vi hade John sve hihhi ((:
han skrev upp mitt namn några gånger ;oså jag kanske får skäll i skolan imorgon?:O
Sen så sprang jag in i dörren på lunchen(lång historia) och han såg såklart.
Så han skulle Visa varför jag sprang in i dörren för hela klassen.
Sen så satt klassen och räkna upp några av dem klantiga sakerna jag har gjort haha;))
aja sen vare att gå till doktorn och ta massa prover och sånt. 3 FULLArör med blod blev det
man brukar ta ett halvt :S Sen så åkte jag och mamma in till  frölunda och träffa min kära mormor <3
så köpte jag kavajen som ni ser där uppe :D:D:D
lyckad dag
PUSS

Kommentarer
Postat av: filippa

HHHHAHHA JAG LURAR DEJ REJÄLT PÅ DET DÄRA ATT BYTA SKJÄL;D hähä :D

2010-02-02 @ 21:59:02
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0