200 spän rikare (a) 10/1

hoppsan galoppsan så hare gått 10 dagar på året.
Imorgon är det skola . fast jag ska inte gnälla jag menar jag har ju inte gått i skolan iår(a)
Jo jag klagar jag menar varför måste skolan vara så tråkig?lektion efter lektion får man sitta  där och spela glad när man får Jag menar kan man liksom inte typ ha kul samtidigt som man lär sig?
fast ifs ibland får vi ju lösblad ist för hatt vi dansar ballong dansen.
nä men det finns 2 bra saker med skolan klasskompisarna och RASTERNA.
nä men nu ska vi prata om idga.
jag har sålt gt och fick faktiskt 200 kronor och det gillar jag:)
men lite senare idag så ska jag träffa Sofia och Felicia från mf och det kommer bli awzuumme haha saknat er
pözzz hehe
aja men nu ska jag in på min dagboksblogg
köss köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0