en halv timme i kylan för en snygg tröja?ja det går väl an 31/1

ja igår så var det att se på film med Agnes Liam och Jesper. Först tänkte vi se på saw 2 men seriöst
jag och en så läskig film klickar inte derekt. Så efter 10 minuter och en jävla massa skrikande från min sida så bytte vi film och såg på en film som innehöll bl.a tuttar dvärgar plast penisar och oskulder bra film med andra ord ni klanske tänker wtf om jag säger att den liknade the hills men då får ni väl säga så då :''D
idag såvare först att vakna klockan 6 och tro att man sovit länge till typ 9 men nejnej.
men sen gt ute i kylan men nu äre pennfiss och jag säger hej då nu.
Hej då.
hahah vad var det jag sa nu kommer jag säga puss
puss.
jag är ett geni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0