första dagen i skolan efter lovet och föralltidsnubben slår till 11/1

första dagen i skolan idag efter lovet.Jag fick sitta brevid "honom" om ni fattar vad jag menar.
Jag hade ju bestämt mig för att igga honom på grund av allt han gjort.
men sen när jag pratar mom oched frida som sitter brevid mig, Då vänder idioten sig om och börjar prata med mig. jag ser ut som värsta bichen för jag vänder mig mot frida.
aja men senare på dagen så var jag först med agnes och sedan med pännfaa.
lyckad dag trots allt bara det att imorgon kommer jag förmodligen in på svengelskan
och isf så är vi runt 7 st i gruppen och han är med.
Aja om någon klarar det så är det jag.
pussar till er gullegrisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0