hajjsan jag är bra och filippa oxå(a) 14/1

ja människor om jag kan kalla er för det.
Idag var det skolan (överaskning?) Och först vare engelska vad jag minns iaf
då så hände inget förrutom att jag var överbra (a)
Sen var det so och min brahet fortsatte(säger vi).
Sen apor så vare NO och nadja klarade sig kallant.
en elektrisk ledare är alså för er ahh mäniskor eller vad det va jag skulle kalla er
Ett ämne(tror jag) som leder ström bra t.ex järn och koppar.
Ja man lär sig något nytt varje dag. Ni lärde er 2.

1.vad en elektrisk ledare är förågot.
2.att jag är bäst

sen vare gympa och vi åkte pulka haha Filippa det gick väl bra?
San hade vi bild och gud va kul det var. Jag och Filippa gjorde en jätte
fin teckning som bla innehöll oss som 80 och mig pratandes halvsovandes och filippa som nunna?täcke?soppåse?
Ja ni får väl kolla på tekningen


nu ska jag blogga på dagboksbloggen och nej jag tänker inte säga vad den heter fasten det är ganska uppenbart.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0