kvällen är här och nadja är kär 31/1

kvällen är här och nadja är kär.. ..i  hmm ja inget egentligen ville bara skriva något som rimade :'D
jAJA DET BLEV ETT TILL LITET INLÄHH vet att det blev sor text men orkar inte ändra.
jaah nu ligger jag här i sängen och mamma tror att jag sover (Y)
klockan är typ 22.46 och jag ligger och smsar..med jonte faktiskt han frågade något om vilken fråga jag ställde
på mentors tiden mennjag är lite dryg mot honom , fråga inte varför det bara är så.
jaja nu ska man ställa klockan på 5 :D.
ca 5 timmars sömn inatt, men det är toppen.
Visst man blir trött men jag sover ju ändå på lektionerna ;))
nu så ska jag lyssna på musik och spela spel en stund och vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0