lat dag idag men imorgon blir det andra bullar.. mhmm bullar:) 6/1

ja som ni kanske fattar på texten så var jag alt ifag. vaknade typ 8 och hade drömt en kul dröm.
ni vet en sån så att man vill somna och drömma samma igen? det händer mig jämt speciellt dem 4 senaste månaderna och det har bara lite att göra med föralltid snubben som ni andra kallar för jonathan.
Men det är ju ni det ;)) jag tycker jag klarar mig jätte bra jag har inte varit vid bäcken på länge.
typ rekord jag tror det var den 26 ellernått sånt. Ni vet jag brukar ju inte hålla koll på datum och sånt. som att den 30:nde var det 8 månader sedan vi sågs första gången. you do the math.
nä nu ska jag inte tappa röda tråden. Idag har jag ätit många bullar:D
haha sett på lagally blond 1 och 2 + vänner.
Imorgon ska jag vara med agnes och jag vågar mig på att säga att jag ska börja göra mig klar innan 1;))
haha jaja jag ska blogga mera nu men det blir nog roligare när det händer mer.
Jag komemer nog blogg lite om föralltidsnubben för att skriva av mig.
Bdb funkar inte för många som ser och kan upfatta mig som svag. Tro mig det är jag inte eftersom jag lever efter allt som hänt.
Jag är lucklig. Gud va skönt det var att säga.
Jag bloggar imotgon . lita på det caowboys and cowgirls
kyssar från nadja den lyckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0