varför sakna nån som ljugit och fått dig att må sämst? || Agnes idah 7/1

med Agnes och var 421 vi köpte smått och gott;)
agnes köpte en film som var bra fasten paris hilton var med och ni ska veta att jag inte är ettt särskilt stort fan av. men den var bra :Djag skratta hysteriskt och grät  en skvätt. Han var så söt mot slutet<3
jag och agnes prata om den klassiska "perfekta killen som är för bra för att vara sann"  tänk om du möt honom och han svek dig?Vad gör man då?Då har man inget att levan för längre man har inte kvar den här viljan av att vilja hitta den rätta. Jag är 13 år och har hittat han som jag är skapad för att älska.
Jag kommer aldrig kunna säga till någon "jag älskar dig som jag aldrig älskat nån annan" utan att ljuga.
Den dagen som jag gifter mig "tänk om han stått här nu". Föralltidsnubben som jag kallar honom.
Hur kan jag älska nån som ljög och såra mig? svaret är enkelt. För att han är den som jag är skapad för att älska.
så jag kommer nog aldrig sluta med det. Utan det så skulle det inte finnas nån mening med att leva.
hej då bloggen<3 ursäkta för det känslosamma inläggen
p u s s a r t i l l e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0